FAQ

1. Чому у Вас ціни вказані в євро і в гривні?

Для кожного товару ціна вказана в гривні, яка дійсна для післяплати чи оплати картою на сайті. Ціна в євро відображається у Вашому "кошику" як загальна вартість покупки та діє, якщо Ви забажаєте оплатити платіжною системою PayPal.

2. По якому курсу рахуєте оплату в євро? 

Якщо Ви оплатите свою покупку платіжною системою PayPal, оплата пройде по актуальному курсу продажу євро Вашим банком, до якого прив'язана Ваша карта. 

3. Яка служба доставки доставить замовлення?

Ваше замовлення Ви зможете забрати на найближчому відділенні Укр Пошти за Вашою адресою. Додатково на Укр Пошті Ви можете замовити кур’єрську доставку до дверей.

4. Як швидко надійде посилка?

Ваше замовлення доставимо в середньому за 10-20 днів від дати його оформлення. Відправлення товару робимо щовівторка, однак можуть траплятися випадки, коли замовлення відправляються пізніше (в залежності від об'єму посилок та від навантаження чеського складу). Може бути деяка затримка за рахунок митниці чи свят.

5. Чому у вас така дорога доставка?

Вартість доставки становить 59 грн. Це звісно більше в порівнянні з магазинами, які працюють в Україні. Але наші посилки прямують в Україну зі складу в Чехії і проходять майже 2000 км, їх ще потрібно розмитнити. Тому доставка і коштує більше.

6. Чому деякі ціни у вас дуже низькі?

Наша компанія з самого початку була оптовим дистриб`ютором. Інтернет-магазинами ми почали займатися пізніше. Ми поставляєм товар іншим інтернет-магазинам, звичайним магазинам, авікомпаніям та деяким «дьюті-фрі»

7. У вас є склад в Україні? Можливий самовивіз?

Ні, у нас немає складу в Україні. Всю продукцію відправляєм в Україну посередництвом міжнародних поштових відправлень. Тому і самовивіз неможливий.

8. У вас є представництво в Україні?

Так, у нас є представництво в Україні, в місті Житомир. В Житомирі працюють наші оператори та маркетинговий відділ.

9. Як я дізнаюсь що посилка вже відправлена?

Після відправки посилки з нашого складу в Чехії, Вам надійде смс-повідомлення з номером посилки. За цим номером можете відслідковувати посилку на сайті http://ukrposhta.ua/ua/vidslidkuvati-forma-poshuku

10. Коли я зможу відстежити посилку на сайті Укрпошти?

Відстежити посилку на сайті Укрпошти Ви зможете за номером, який Ви отримали в смс повідомленні не раніше, ніж через 5 днів з моменту надходження замовлення на територію України.

11. У вас на сайті зображенні ціни від...до..., чтому саме так?

На сайті зображена ціна парфуму від … до …, перша цифра – це вартість найменшого варіанту даного товару, а інша цифра – вартість найбільшого варіанту. Деякі парфуми можуть мати аж 5 варіантів об'єму.

12. Оплата платіжною карткою відбувається на відділенні Укрпошти?

Ні, оплата відбувається безпосередньо на нашому сайті. Наш платіжний шлюз повністю безпечний, на українській мові, всі дані Вашої картки отримує тільки банк.

13. Як з вами можна зв'язатись?

14. У вас дійсно оригінальна продукція?

Так, у нас можете купити тільки оригінали. Всі товари відправляємо з нашого центрального складу, звідки відправляють посилки і у всі інші країни Європи. В створення українського інтернет-магазину було вкладено багато зусиль, і ми не хочемо відразу закінчити з репутацією магазину підробок. У нас купують й інші інтернет-магазини. Як дізнатись - купили Ви оригінальні парфуми чи підробку? Прочитайте більше в статті.

15. Чи є у вас максимальна вартість замовлення?

Відповідно до стандартів митниці України, вартість однієї покупки повинна складати не більше ніж 3450 грн. Однак, якщо Ви бажаєте замовити декілька товарів, сума яких перевищує даний ліміт, радимо Вам їх оформити окремими замовленнями. При цьому, за вимогою митного контролю, при формуванні наступного замовлення необхідно вказати інші дані отримувача (ПІБ та адресу).

 16. Чи потрібно на відділенні Укрпошти оплачувати додаткову послугу післяплати при оплаті готівкою?

Так, додатково Вам потрібно буде сплатити вартість грошового переказу, яка вказана нижче в таблиці

У відсотках від суми платежу

Тариф

до 500  UAH включно

6%

понад 500 UAH. до 1000 UAH.

5%

Понад 1000 UAH. до 2000 UAH.

4%

понад 2000 UAH.

2%

але не менше

1 USD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17. Що робити, якщо отриманий товар не відповідає замовленню або надійшов з дефектом?

У випадку, якщо Ви отримали товар, який не відповідає замовленню або має явний дефект, необхідно надіслати фото на нашу електронну адресу info@elnino.ua з которотким описом ситуації та вказати номер Вашого замовлення, ПІБ та номер телофону. Ми розглянемо Ваш запит та обов'язково з Вами зв'яжемось протягом робочого дня. 

18. Як довго зберігається посилка на відділенні Укрпошти?

Термін зберігання посилки на відділенні Укрпошти становить 18 днів, однак вже з 5-го дня буде нароховуватися додаткова оплата за зберігання Вашого замовлення.  

19. Чи можна спочатку відкрити посилку на відділенні Укрпошти, а потім оплатити?

Відповідно до правил та вимог нашого перевізника Укрпошти відкривату посилку до її оплати непердбачено. Ми гарантуємо, що Ви отримаєте саме ті товари, що замовили. 

20. Які гарантії, що в посилці знаходяться саме ті товари, які були замовленні?

Компаніє несе повну відповідальність за вміст Вашого замовлення, крім того, до Вашої посилки закріплюєтся вантажна митна декларація, в якій вказані всі товари, що знаходятся у Вашому замовленні.

21. Як упаковуються товари?

Всі товари, які Ви замовляєте на ELNINO.UA ретельно упаковуються в спеціальну захисну плівку та повітряні подушки, які захищають товар від пошкодження та фіксують його всередині коробки.

22. Чим відрізняється тестер від звичайного парфуму?

Склад та якість тестера нічим не відрізняється від звичайного парфуму. Єдина різниця в тому, що тестер має звичайну, білу картонну упаковку без прозорої плівки та часто відсутній ковпачок. Більш детальніше Ви можете прочитати в нашій статті

23. Чому не вся парфумерія упаковується в целофанову плівку?

Деяка парфумерна продукція має упаковку без целофанової плівки, оскільки вона не передбачена виробником. Тому, відсутність целофанової обгортки не дає привід сумніватися в оригінальності товару. 

24. Що таке нішева парфумерія?

Для створення нішевої парфумерії використовують тільки високоякісну, натуральну сировину. Флакон, як правило, звичайної, класичної форми. Такий вид парфумерії випускається в лімітованій кількості та продається тільки в спеціальних бутіках. Цінність нішевої парфумерії полягає в ексклюзивності, індивідуальності та натуральності, а деякі аромати мають багатовікові рецепти.

25. Чи можна оплатити за замовлення одразу в євро?

Так, звичайно. Якщо на Вашому рахунку достатньо коштів в євро валюті, Ви можете здійснити оплату за замовлення одразу в євро за допомогою системи PayPal. 

26. Чи обов'язково потрібно оплачувати замовлення власною карткою?

Оплачувати замовлення власною карткою є не обов'язково. При оформленні замовлення необхідно вказати Ваші персональні дані та електронну адресу тієї людини, яка здійснить оплату банківською карткою. На її e-mail адресу надійде лист для проведення платежу. 

27. При оформленні замовлення потрібно вказувати справжнє прізвище та ім'я?

Так, при оформленні замовлення необхідно вказати справжні Ваші персональні дані, так як отримати посилку Ви зможете саме за Вашим паспортом. 

28. Як діє купон на знижку?

Якщо у Вас є купон на знижку Ви можете його використати при оформленні замовлення. Знижка буде діяти на всі обрані Вами товари. Також, якщо Ви забажаєте додати до вже оформленного замовлення, в якому використали купон, додаткові позиції, знижка на них також буде розповсюджена. 

29. Чи є у вас парфуми "на розлив"?

ELNINO.UA пропонує два варіанти парфумів "на розлив": 1)розливні парфуми від офіційного постачальника, об'єм яких складає 8 мл та мають скляний флакон, наприклад ось ці 2)розливні парфуми від нашої компанії, об'єм яких складає 1,5 мл та мають пластмасовий флакон. Даний вид розливаємо тільки з оригінальних парфумів, їх можете переглянути тут 

30. Чому у вас не вказана країна-виробник для всіх товарів сайту?

Наша компанія працює тільки з офіційними постачальниками, тому всі товари у нас оригінальні. Відомо, що продукція певного бренду може виготовлятися в декількох країнах, і, відповідно, постачальники надають нам товар з різних країн-виробників. На жаль, у нас відсутня інформація звідки саме до нас прибуде парфум чи косметичний засіб. Тому, щоб не вводити Вас в оману, ми не публікуємо інформацію на сайті щодо місця виготовлення косметики та парфумерії.

Content